nedjelja, 19. lipnja 2016.

Born pretty store Mirror Nail Polish & Base Coat - review

Znam...zločesta blogerica....

Prije nekih mjesec dana sam dobila nove stvarćice na recenziju sa Born Pretty-a.
Ova pošiljka mi je jedna od dražih,ako ne i najdraža,a kada vidite fotku,znati ćete zašto ;)



Danas ću vam pokazati mirror nail polish iliti ogledalo lak ;)

Lak dođe u kompletu sa top coatom,mada u opisu proizvoda stoji da je base coat...E sad',što je krivo,što je pravo,ne znam,ja sam ga koristila kao top,kako i stoji na boćici.Dobijete dvije boćice od 15 ml,obje su srebrne.Lak prekriva u jednom sloju,ali ja sam stavila dva za svaki slučaj ;)
Formula laka je malo čudna,u smislu da me podsjeća na tekuće srebro,i jaaako brzo se suši.Miris je klasični kineski.Kada se nanese bez topa izgleda kao klasični metalac sa tragovima četkice.Kada se preko njega nanese top coat,tragovi četkice su i dalje vidljivi,ali ne jako,i on se također brzo posuši.Sa krajnjim rezultatom nisam baš bila oduševljena...možda sam imala prevelika očekivanja od ovog laka,ali ja sam očekivala ogledalo,a dobila mutno ogledalo...Mislim,lak je ok i fora je i cakli se,ali znate kada si nešto zamislite u glavi,pa to ne ispadne baš tako...
Znači,super je i ok,ali nema onog wow faktora koji očekuješ :)
Što se tiče postojanosti,u opisu piše da lak neće dugo ostati na noktima,kao uostalom i svaki metalac,ali meni je izdržao tri dana,što je super za ovakav tip laka ;)















 Ako vam se sviđa,ovaj set možete naći ovdje po sniženoj  cijeni od 9,99$ (inače je bio 17,90$ ),a ako nađete nešto što nije sniženo,slobodno se poslužite s mojim kodom za 10% popusta,neću se ljutiti :P
I,što kažete? Top ili flop?



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

1 komentar:

Hvala vam na vašim komentarima,Nina :**

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...