petak, 1. travnja 2016.

Hypnotic mani

Današnja manikura me podsjeća na onu reklamu za Kraševe čokoladne tortice :)
Malo sam je drugačije zamislila,ali mi se sviđa kako je ispala ;)









Kao što vidite po fotkama,glavne zvijezde su Jade holo lakovi :)
Prvo sam stavila dva sloja tamnijeg Magia,pečatirala sa uzorkom sa BPS ploćice BPL-027,te preko svega stavila jedan tanki sloj drugog holića Psicodelica.Sve sam "zapečatila" sa brzosušećim tc-om ;)

Da li sam vas hipnotizirala?Biste li nosili ovakvu manikuru?

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

1 komentar:

  1. noktići podjećaju na kraševu reklamu a mene na pjesmu hipnotizran. prva misao kad sam vidjela ovu super mnikuru @-D

    OdgovoriIzbriši

Hvala vam na vašim komentarima,Nina :**

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...