petak, 8. siječnja 2016.

Born pretty store stamping plate - BP-74 - review

I na redu je zadnja,ali ništa manje posebna ploćica od BPS-a,BP-74.Radi se o ploćici sa uzorcima leptirića,i savršeno paše uz ploćicu iz prethodnog posta ;)


Za podlogu sam koristila prekrasni Perfect holo,mislim da njegove boje savršeno pašu na leptirova krila,a preko pečatiranog uzorka sam stavila još jedan holo;Born pretty #7.

Fotke su malo mutne,ali jedino sam tako mogla uhvatiti holo :)





Ovu "leptir" ploćicu možete naći ovdje po cijeni od 2,99$,a s mojim kodom LNNX31 platite 10% manje ;)
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

4 komentara:

  1. Vjerojatno se nebi odlučila za ovu pločicu al brate kad vidin uzorke priko holo laka, želim :D Prekrasno :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni meni nije bila prvi izbor,ali mi je drago sto sam je izabrala ;)

      Izbriši
  2. nisam baš za neke letipiriće i cvjetiće, ali lak je prekrasan *.*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa zna se od koga sam ga dobila,mora biti prekrasan ;)

      Izbriši

Hvala vam na vašim komentarima,Nina :**

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...