nedjelja, 31. svibnja 2015.

Born Pretty store stamping plate review - BP-L013

Pozdrav ljepotice!

U prošlom postu ste vidjeli prvu od dvije velike ploćice sa Born Pretty storea,koje su mi ljubazno poslali na recenziju.

I sa ovom je identična situacija kao i sa prvom;teže prenošenje tanjih uzoraka,ali ništa strašno,kažu;"tko hoće,taj i može " ,a ja definitivno mogu ;)

Ovdje su malo veći nokti,a tema manikure su ženini najbolji prijatelji ;)
Lakić je Catrice C03 Holo in One iz LE HOLOMANIA.
Baza i nadlak su Essence iz nove gel linije s kojima sam oduševljena,jer sam nokte nalakirala u ponedjeljak,što znači da mi je manikura na noktima već punih tjedan dana,a vidljiv je samo mali tipwear uz sve moguće kućanske poslove i posao ;)

Slijede fotke ;)











Ovu ploćicu možete naći OVDJE po cijeni od 5.99 $,ili nešto jeftinije ako na blagajni ukucate moj kod za 10 % popusta LNNX31 ;)

Ostala mi je još jedna "mala" ploćica za pokazati,zato stay tuned ;)

Pusa,Nina
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala vam na vašim komentarima,Nina :**

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...