petak, 2. siječnja 2015.

Born pretty store image plate #03 and 3D nail art snowflake decoration - review

 

Lijepe moje,sretna vam Nova 2015 godina!!!

Kako sam vam i “najavila” u prethodnom postu,danas sam vam pripremila dvije recenzije ljepota sa BPS-a;ploćicu za štambiljanje #03 i dekoraciju za nokte pahulje (ne znam kako da ih drugačije prevedem na hrvatski :$ ).

O BPS ploćicama,ako me pratite,znate sve,obožavam ih *.*

Uzorci su prekrasni,ploćice su lijepo izrezbarene i uzorci se dobro prenose na nokat.

Možete je pronaći ovdje,po cijeni od 2,99 $ – 10 % uz moj kod za  popust LNNX31 :)

1

                   izvor

20141230_104845

Slijedeće na redu su dekoracije u obliku pahulja.Kada sam ih naručivala,mislila sam da ću dobiti razne oblike,no dobila sam samo pahulje,30 kom kako i stoji na njihovoj stranici.Pahulje su,kako stoji u opisu za materijal od legure,ja bih rekla neki mekši aluminij zlatne boje.E sada,ako imate užu i zaobljenu ploću nokta kao ja,ne bih vam ih preporučila,jer će vam “stršati” i zapinjati,a ako imate ravniju ploču,definitivno ih preporučam,meni su preslatke ;)

20141230_104812

Stavljaju se na vlažni lak,ja sam ih “prenosila” na nokat sa drvenim štapićem,i “zacementirala” sa nadlakom.

Pahulje možete naći ovdje,po cijeni od 2,62 $ za 30 kom,a za dodatnih 10% popusta iskoristite moj kod LNNX31 ;)

Za Novu godinu sam napravila manikuru sa ova dva proizvoda + essence lakići me & my lover pjeskić i zlatnim go bold!,dedek je sa BP #01 ploćice ,a štambiljala sam sa crvenim Manhattan 45Q,i sve zasjajila i razmuljala uzorak sa nadlakom :D

20141230_104628

20141230_104636

20141230_104641

20141230_104806

Kako vam se sviđa moja novogodišnja manikura?Što je bilo na vašim noktićima?

 

*proizvode sam dobila na recenziju,što nije utjecalo na moje mišljenje

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

3 komentara:

  1. Ja mislin da san ti već čestitala, ne škodi još jednom da ti poželim sve najbolje u 2015! :D noktići su prekrasni, meni je tako drago da si opet tu n_n Pahuljice su mi strašne <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesi,ali dobrih zelja nikada nije previse ;)
      Hvala ti ♡ :x

      Izbriši
  2. interesantne su mi te pahuljice :D
    a još mi interesantnije da pod tvojim imenom stoje dva nova posta, jeeeeeeej :*

    OdgovoriIzbriši

Hvala vam na vašim komentarima,Nina :**

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...