srijeda, 15. siječnja 2014.

Roses,dots & stripes :)

Već dugo gledam ovakve manikure po netu,i nikako da se odlučim da ih i napravim,do danas.Manjak inspiracije je presudio,i manikura je tu,doduše nisam uopće zadovoljna s njome,ali eto,muž kaže da je super,pa ću vam je ipak pokazati.
Ružice,točkice i pruge sam crtala s akrilnim bojama,bijela baza je naravno Orly,na palcu i malom prstu je beauty uk hrapavac,a na kažiprstu je essence the one and only ;)
Što vi mislite,kako su mi ispali?

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

Broj komentara: 16:

  1. Kako ja volim ovako sarene i vesele manikire <3 Divno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja,pogotovo kada je vani sve tmurno ;)
      Hvala ti ♥

      Izbriši
  2. Wow, prelepo je *.* Ružice su totalno preslatke, dok nisam pročitala tekst mislila sam da su nalepnice, svaka ti čast :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga ♥
      Znaci nije potpuni promasaj ;)

      Izbriši
  3. divno i unikatno prosto VRISTI SUPER

    OdgovoriIzbriši
  4. ma nemaš ti pojma - kad muž kaže da je odlično, treba mu vjerovat :D
    ja sam totalno na njegovoj strani ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. ja sam uvijek za ovakve vesele nokte ;)
    p.s. imaš nagradicu na mojem blogu!

    OdgovoriIzbriši

Hvala vam na vašim komentarima,Nina :**

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...