srijeda, 25. rujna 2013.

P2 LE Summer attack Hot berry & something like marble nail art

Ne mogu vjerovati da vam nisam pokazala drugi lakić iz ove kolekcije !!!
Pa stvarno me treba udaviti ;)
Zelembaća iz ove kolekcije možete vidjeti ovdje,a danas ću vam pokazati njegovog crveno-narančasto-ciglasto-zlatnog brata ;)
Naime,ne mogu odrediti koja je točno od ovih boja "glavna".Pun je zlatnog shimmera kao i zeleni,i presijava se kao lud na suncu.
Prije nego vam ga pokažem,da vam kažem i par riječi o famoznom nail artu kojeg ćete vidjeti na fotkicama koje slijede;nedavno su mi sa ibeja stigle akrilne boje koje sam naručila.Naime,odlučila sam se i ja okušati u one stroke tehnici.To tako jednostavno izgleda u onim tutićima na jubitou,ali,vjerujte mi,uopće nije ni lako,ni jednostavno :$
Na noktima je to trebao biti cvijet,ali,kao što ćete vidjeti,tu cvijeta nema :D
Nije loša niti ovako,ali ja sam htjela cvijet :)
Onda mi se svidjela ta "tehnika",pa sam si i naočale preuredila ;)
E,da sam sada na svom kompiću,ubacivala bih fotkice lijepo u tekst gdje treba,ali pošto sam na mobu,idu sve za redom ispod teksta ;)
I ovo je zadnji post do daljnjega sa mojim kockastim noktima,tko me prati na fejsu,zna kakvu sam glupost napravila,ali dobro,nokti će narasti,i sve će biti po starom :)
I da ne duljim više,fotkice ;)

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

Broj komentara: 8:

  1. Ludilo ideja za naočale! :D
    I daj nisu ti uopće loši nokti!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :x
      Na ovim slikama su jos "normalni",od slijedeceg posta idu novi ;)

      Izbriši
  2. Wooow kako su dobro ispale naocare :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti,mozda sam trebala staviti samo naocale u post :D

      Izbriši
  3. cvike su prva liga, nadam se da si ih zaštitila jer će ti se u suprotnom slučaju sve preslikati ;)
    a i nokti će narast, ne plači :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam jos,ne znam da li bi top coat bio dovoljan,ili mi treba nesto jace ?
      Hoce,znam,ali ne dovoljno brzo :'(
      Hvala ti :x

      Izbriši
  4. Super si ovo napravila, skroz isto!

    OdgovoriIzbriši

Hvala vam na vašim komentarima,Nina :**

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...