nedjelja, 27. siječnja 2013.

Orkide Olivia nail polish-presentation

 

Jedna sam od 10 beauty blogerica koje je su gosp.Marija sa web shopa Diva i Lalica sa Nails for fun izabrale za recenziju proizvoda koje možete naći na već spomenutom web shopu.Više slika i ponudu Diva web shopa možete naći i na njihovoj Facebook stranici.

Izabrala sam četiri laka koji su mi stigli prije dva dana i uz njih sam na poklon dobila preslatke naušnice,hvala gosp.Marija ;D

P1170027 2

Diva naušnice

Swatcheve i recenzije sam podijelila na dva posta,jer ima dosta slika,pa da vas ne overloadam Smiješak s namigivanjem

Za sada toliko od mene Smiješak s namigivanjem

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

3 komentara:

Hvala vam na vašim komentarima,Nina :**

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...