subota, 29. prosinca 2012.

Essence c&g gorgeous bling bling with more bling ;)

Tko kaže da novogodišnji lak mora biti crveni? Meni je i ova kombinacija čist' ok,glavno da se blesiće ;D
Imam skoro sve nove kolorce,a ovaj mi je jedan od omiljenih,upravo radi flejkija koji su u njemu,a ja sam ih još malo pojačala sa Catrice Shake it!Flake it! iz njihove Million styles kolekcije,i rezultat mi je supač!!!

PB100048
PB100049
PB100050
PB100051
PB100053
PB100054
I,što kažete,sviđa vam se ? Što vi nosite na noktićima za doček?
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

Broj komentara: 5:

  1. Viš, viš! :D
    Fakat je zanimljiva nijansa. Well, obzirom da mi ne gine dočeku krevetu s Chloe pred telkom, neću nositi ništa na noktićima, niti se šminkati - penzić stajl FTW. xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I kod mene je slično,mala mi ima tulum doma sa frendicama,pa i mi ove godine glumimo penziće ;))

      Izbriši
  2. nemam pojma sto cu na staru stavit, prepostavljam da ce bit stogod glitterasto u pitanju, a ovi flejkiji su super, a bazna, a nije mi puno interesantna al se ne bi bunila i na nju

    OdgovoriIzbriši
  3. Obožavam ovu nijansu! U zadnjih 2 mjeseca najviše sam nju nosila. Već mi treba nova bočica, eto koliko obožavam ovaj lak!

    OdgovoriIzbriši

Hvala vam na vašim komentarima,Nina :**

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...