ponedjeljak, 5. studenoga 2012.

b.preety #27 deep sea pearl

 

Neki dan sam navratila u Bipu,i naletjela sam na ovog ljepotana ;D

Riječ je o b.preety #27 deep sea pearl lakiću,prekrasna plava boja prepuna zelenkasto plavog shimmera,bila je to ljubav na prvi pogled ;D

Volim njihove lakove,nisu skupi,a dosta su kvalitetni,šteta samo što je boćica mala (5 ml ).Meni su trebala dva tanja premaza,super se maže,ne razlijeva se,četkica je super,minimalno čišćenje poslije lakiranja,i dosta se brzo suši.Danas je treći dan kako mi je na noktima,i vidljiv je tek mali tipwear na par noktića.

Na slikama je jedan sloj sa nadlakom,poslije sam dodala još jedan radi vidljive linije nokta.Mali spam slikama ;D

 

PB040068

PB040069

PB040072

PB040076

PB040079

PB040082

 

Prekrasan je,jel’ da?

“A ja čekam da se mazim,i sunce mi ide u oči,požuri s tim glupim slikanjem “

PB040084

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

3 komentara:

  1. baš volim takve nijanse, predivan je!

    OdgovoriIzbriši
  2. ajme ne znam sto mi je ljepse lak ili pesonja :D

    OdgovoriIzbriši
  3. ma daj, kad god ja uđem u bipu od ovakvih ni traga :P
    a maza je baš zgodna <3

    OdgovoriIzbriši

Hvala vam na vašim komentarima,Nina :**

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...