nedjelja, 6. svibnja 2012.

Dupe for Chanel Peridot 531


Već mjesecima čitam o famoznom Chanelovom Peridotu,i potrazi za njegovim duplićima.Na slikama koje sam viđala mi je lijep,ali ništa posebno,bar ne toliko da bih dala tolike novce za njega.

chanel_peridot001
-slika je preuzeta sa web stranice Temptalia

Pošto i S-he ima njegov duplić,uputila sam se do Dm-a,ali ga ,naravno,nisam našla.Neki dan sam “slučajno” ušla u Kozmo,i otišla da vidim novu Catrice-ovu LE,i vidim da su dobili i novih lakića.Među njima je bio i Genius in the bottle,savršeni Peridotov dupe ;D

Chanel Peridot vs. Catrice Genius in the Bottler
-slika preuzeta sa bloga Pishis Colors

Pripremite se na mali pic spam,na svim slikama je jedan sloj,dobro prekriva,četkica super,jedino kao i svi drugi Catrice-ovi mi pravi mjehuriće :((

P2220016
sunce

P2220025
hlad

P2220028

P2220026

Pročitala sam da ako se ispod njega stavi jedan sloj sivog laka,izgleda točno kao u boćici,moram i to probati Smiješak s namigivanjem
Kako mi je bio pomalo dosadnjikav sam ,preko njega sam stavila Essence-ov Gold fever Smiješak s namigivanjem

P2220045

P2220051

P2220053

Onda mi ni to nije bilo to,pa sam stavila još i naljepnice Smiješak s namigivanjem

P2220063

P2220066

Koja vam se verzija manikure najviše sviđa?Imate li i vi koji Peridotov dupe?
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

Broj komentara: 12:

  1. prva mi je najbolja...svida mi se morat cu i ja po njega...:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanimljivo se presijava. :] Samo sto ja ne volim takve boje. :D Ja volim kad je veselo! ^^

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije ni meni nešto posebno,ali morala sam vidjeta zašto su svi toliko ludi za njim ;))

      Izbriši
  3. meni se sviđa sam, a već dugo čekam da dođe u kozmo ;-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako je kod mene stigao,doći če i kod tebe ;))

      Izbriši
  4. Aaaa..kako je samo divan!! Obavezno ga moram zgrabiti prvom prilikom :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Iako sam ti komentirala na status, nakon tvog posta isla sam u Kozmo i kupila ga sama tako da ce uskoro i moj post ;)) i imam Anny i sad Catrice dupe i savrsen je!

    OdgovoriIzbriši
  6. Mora biti da sam ja jedina kojoj taj Peridot nije ništa posebno :D Najviše mi se sviđa finalna verzija :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisi jedina,ni meni nije nešto posebno,zato i ima sve te dodatke na sebi ;))

      Izbriši
  7. svidja mi se finalna manikura :) a nijedan dupe nisam kupila nisam pretjerano zainteresirana za njih

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Morala sam vidjeti zašto ga svi toliko traže,ali nije ni meni nešto posebno napet :)

      Izbriši

Hvala vam na vašim komentarima,Nina :**

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...