nedjelja, 1. travnja 2012.

Silver time

Kupila sam nedavno srebrni Essence lak iz marble mania kolekcije za water marble(koji još uvijek nisam uspjela savladati) i zaboravila na njega.E,danas sam ga našla i odlučila upotrijebiti.Lak se lako maže,dovoljan je jedan sloj,jedino ima isti problem kao i svi drugi metalic lakovi;vidljive crte od četkice,ali sa malo tc-a se i to popravi ;)
Malo sam previše očistila lak pri dnu nokta što uopće nisam skužila dok nisam povećala slike,uživo se uopće ne kuži toliko ;S







Pošto mi je dosadan ovako sam,preko njega sam stavila jedan lak koji nisam jaaaako dugo koristila;hello holo,i kombinacija mi se jako sviđa,ali bi bilo bolje sa nekim crnim glitterima,moram ih naći ;))














:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

Broj komentara: 18:

  1. sviđa mi se ova kombinacija s glitterima. i pazi sad koja sam ja glupača: gledam već dugo blogove s lakovima i uvijek mislim kako to svi lakiraju nokte do malo pred kraj nokta i kako uspiju nalakirati tako polukružno... nije mi ni palo napamet da to brišete! mozga....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isto sam mislila i nikad nisam pomislila na to da očiste :)

      Izbriši
    2. LOOOOOOL,al' si me sada nasmijala :DDDD
      Nisam ni ja bila bolja,ako pogledaš slike iz prvih postova vidjet ćeš da nisu tako izgledali,i meni bilo čudno pa sam pitala kako uspiju tako uredno nalakirati nokte,i dobila sam odgovor,ali mislim da je žena mislila da sam svjetski idiot ;DD

      Izbriši
    3. I nisi jedina,i kolegicu s posla je mučila ista stvar ;))

      Izbriši
    4. Žene, niste jedine. I ja sam ista! Tek sam nedavno saznala u čemu je stvar! Koje smo mi žene tuke :X

      Izbriši
    5. Ma,hajde sad,nemoj tako oštro,istina je da smo mi žene uzvišena bića,ali ne možemo baš sve znati ;)))

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. Hvala,draga,i ja pratim vas već duže vrijeme,drago mi je da ste se vratile ;))

      Izbriši
  3. super mi izgleda sa hello holo :) jedino meni se cini malo preveliki razmak do kozice ili si ovo slikala nakon kojeg dana nosenja?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma,napisala sam u postu,malo sam previše očistila,nisam skužila koliko dok nisam povećala slike,uživo se toliko ne kuži :S

      Izbriši
  4. dobar mi je ovaj srebrnjak :-D
    ako tražiš crne šljokice, imaš od essencea blair, ona ima srebrne i crne šljokice :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. la girl ima crni glitter koji se zove uninhibited, swatchat cu ga ja u nekoj valjda blioj buducnosti XD da ga se narucit preko neta jer je u nami rasprodan, a blair se bas i vise ne da kupit :(

      Izbriši
    2. Znam,trazila sam ga,ali ga ne mogu nigdje naci,kad je bilo nisam glupaca kupila...

      Izbriši
    3. jel mislis na blair ili uninhibited, uinhibited bi trebalo se moc kupit tu http://www.lagirl-kozmetika.com/popis.php?g=Glitter%20Addict%20Polish&pg=84&gr=6 ako je blair u pitanju, eh zajeb :(

      Izbriši
    4. mislim na blair,a za la cu morati zaposliti mamu nek malo prosvrlja po nami
      na Kvatricu,mozda ima jos koji;)

      Izbriši
  5. baš mi je super ovaj srebrni! onak za večer i van odlično :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je,predobar je,imam jednu svadbu uskoro,i mislim da ce mi bas ova kombinacija biti na noktima ;)

      Izbriši
    2. Autor je uklonio komentar.

      Izbriši

Hvala vam na vašim komentarima,Nina :**

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...