nedjelja, 27. studenoga 2011.

Vampire’s Love-True love


Vjerujem da ste svi gledali Sumrak,ali ne znam koliko vas je gledalo Vampirske dnevnike,ja sam pogledala sve sezone,i jedva čekam da nastave snimanje,a Damon,mmmmmm,prekrasan sa onim svojim plavim okicama….I moram priznati da mi je serija puno bolja od Sumrak sage…
E pa ovaj lak mi je poput Damona,predobar i neodoljiv, elegantan sa svim onim shimmerom u sebi,a i boja je nešto posebno,takvu nemam,a imam tonu ljubičastih lakova….
A pošto već i ptićice na grani znaju već sve o ovom laku,neću više puno pisati o njemu,već ću vam samo pokazati slike,eto,tek toliko da vidite da ga i ja imam ;P






Za vas koji ne znate tko je Damon,evo jedan mali sneak peek,uživajte;D

http://www.youtube.com/watch?v=LR4yki9rRko
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

Broj komentara: 8:

  1. Divan mi je True Love lak, jako lijepa nijansa ljubičaste!
    Ja obožavam TVD, ne zelim ih ni uspoređivati sa Twilight-om :)) jedva čekam nove epizode!!
    Odličan video od Damona :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Iako mi nije najljepsi iz kolekcije,svidja mi se jako boja.Twilight saga nije po mom,onako previse mi je sladunjava,ali VD sam odgledala i Damon je....so sexy:)

    OdgovoriIzbriši
  3. samo se praviš važna, ha ;-)
    a vampirski dnevnici su mi genijalni, kapa dolje ekipi iza kamera, iako ni glumci nisu loši :-D
    jedva čekam prvi mjesec, gadno sam im zamjerila što su prekinuli seriju u pola sezone :-p

    OdgovoriIzbriši
  4. Mmmm, obožavam Damona i njegove komentare :) A ni lakić nije za bacit ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Fairy_ana- ;)))

    Mimi-slažem se u potpunosti :))

    LPSN- i meni :))

    nail crazy-naravno ;)
    Morali su napraviti pauzu jer su snimali sve sezone bez pauze,i ja jedva čekam....

    Innana-Me too :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Tražila sam taj lak i nigdje ga nisam ulovila. :(

    P.s. nice blog :)

    http://fashiondose.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Yоur pοst has сonfirmed beneficіal to mе.
    It’ѕ quite uѕеful and you're simply naturally extremely experienced in this region. You possess opened our sight for you to different views on this subject matter along with intriquing, notable and strong articles.
    My site ... er.uqam.ca

    OdgovoriIzbriši

Hvala vam na vašim komentarima,Nina :**

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...