petak, 25. studenoga 2011.

GR Graffiti #09 & Catrice Meet Me At Coral Island

Danas ću vam pokazati i drugi metalic GR Graffiti.Radi se o plavom crackle-u # 09.Pošto je vani magla i tmurno,ja sam za podlogu odlučila staviti neku veselu boju da mi malo podigne raspoloženje,stavila sam Catrice Meet Me At Coral Island,boja je više ljetna,ali….Aplikacija je standardna za Catrice,dosta se brzo suši,i na kraju mi se sviđa ova kombinacija,pogledajte ;D








Sve slike su slikane vani,i sa top coatom,boje su uživo malo svjetlije,U like?
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

Broj komentara: 5:

  1. Tale GR mi je zelo lep in prekrasno razpoka.

    OdgovoriIzbriši
  2. Fenomenalno izgleda :). Cak su mi lepsi od obicnih Graffiti.

    OdgovoriIzbriši
  3. ajme, samo mi vadiš mast s ovim fantastičnim gr cracklima :-p
    super kombinacija :-D

    OdgovoriIzbriši
  4. Super kombinacija, ja sam se namucila sa ovim plavim, uglavnom sam ga stavljala preko tamnijih lakova, ne bih pomislila da tako dobro stoji na koralnu ;)

    OdgovoriIzbriši

Hvala vam na vašim komentarima,Nina :**

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...