četvrtak, 27. listopada 2011.

Catrice Wine-tastic


Brzinski.Ovaj lak sam kupila ljetos u Zagrebačkoj Nami u Zagrebu,naravno,tako da nemam pojma koja je kolekcija,je li novi ili stari,uglavnom,nisam ga vidjela ni na jednom blogu.Boja je predivna tamno crvena iliti boja trule višnje,ili boja crnog vina,sa sitnim crvenim shimmerom,lagano se nanosi(obožavam njihove četkice),dva sloja i dosta brzo se suši.E sad,pošto sam preko tjedna u žurbi,tako lakiram i nokte,tako da najte kaj zamerit,nije savršeno očišćeno ni nalakirano,ni slikano.Boja je u stvarnosti mrvicu svjetlija,ali ne puno,tako da se samo na jakom suncu vidi njegova prava boja,inače izgleda baš kao na slici ….







Iako mi je lijep i sam za sebe,nisam mogla odoljeti da preko njega ne stavim nešto…A pošto sam kupila “par” novih coloraca od Essence-a,logičan izbor je bio Time for romance,o kojem svi sve znate,pa ga neću ni opisivati…..





Živjele šljokice!!!
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

Broj komentara: 5:

  1. Super mi je sa dodatkom, lijepe su ove šljokice Essencove :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Volim te tamne bordo lakove, dopada mi se :) A Time for romance nikako da stigne do mene, a tako ga zelim, predivan je :)

    OdgovoriIzbriši
  3. super mi je i sam, čak ga ne bih ni pokrivala šljokicama iako... ma šljikica nikad viška ;-D

    OdgovoriIzbriši
  4. stunning color, love the layering!

    OdgovoriIzbriši

Hvala vam na vašim komentarima,Nina :**

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...