utorak, 23. kolovoza 2011.

Eveline pastel #270 & something like nail art


Vruće….Dišem na škrge…Ne da mi se pisati….
Brzo;Eveline pastel colours #270 kao podloga,i essence tip painter lakići u ljubičastoj i bijeloj boji…..Slikice….









Kako vi podnosite ove paklene vrućine?
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

Broj komentara: 8:

  1. Cute and delicate mani... I love it!

    OdgovoriIzbriši
  2. Luštna manikura. Jaz težko prenašam vročino, pa še učiti se moram, tako da imam ventilator stalno poleg.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lijepe su ove linije, ovaj nail art :)
    S vrucinom nikako, danas je bilo.. uh :D

    OdgovoriIzbriši
  4. svidjaju mi se accenti, mislim da bi super izgledalo i kao cijela manikura, doduse rado bi da je baza nesto gusca

    OdgovoriIzbriši
  5. brzo i lipo... i ja bižin od svakog posla, jedva čekam kraj lita :-(

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala,cure,mislim da se svi slažemo da su vrućine nepodnošljive i zbog toga mi se ne da ništa raditi....

    Angeles-thanx hoey :*

    OdgovoriIzbriši
  7. Slatko ti je ovo :). Svidja mi se kako se uklopilo u podlogu.
    Sto se tice vrucina, eto ja sad dosla iz aqua parka :P

    OdgovoriIzbriši

Hvala vam na vašim komentarima,Nina :**

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...