subota, 11. lipnja 2011.

My puppy has Puppies <3

 

Jučer sam prvi put vidjela kako male slatke kuglice krzna dolaze na svijet…Naime moja “pesekica” se oštenila Smiješak otvorenih usta,i ja sam se morala pohvaliti i podijeliti sa vama srećuSmiješak

Psići su bili okrenuti naopačke,pa je bilo malo teže,ali uz moju malu pomoć i njezinu veliku majčinsku ljubav i hrabrost sve je dobro prošloSmiješak

“Rodila” je tri dečka i jednu curicu,a ja ne znam koje mi je štene slađeCrveno srce

 

DSC02363

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

Broj komentara: 10:

  1. Awiiiiiiiiiii, preslatko. ♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Dušice drage! Moja maca je nedavno dobila mačiće, sad šetaju po dvorištu i istražuju svijet :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jel'da?Ja stalno piljim u njih,več joj idem na živce :D

    OdgovoriIzbriši
  4. joj, ja bih se totalno odrekla ostatka života i sjedila u njih, piljila, smijala se, mazila ih, tepala im... ma kužiš već ;-p

    OdgovoriIzbriši
  5. aaaa preslatkiii suuu......sve bi ih izljubilaaaa :)

    OdgovoriIzbriši
  6. NC-kužim u potpunosti,to i radim ;D

    OdgovoriIzbriši
  7. Baka Nina, čestitam! Ma, savršeni su. Znam da nije lako ošteniti psa, a ni postnatalna njega nije kaj god, pa sigurno imaš posla. No eto ti novih modela za lakiranje noktića:))). Ma, ništa nije teško za naše pasiće, kaj ne?

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala od ponosne bake :D
    Naravno da mi nije teško,plakala sam k'o kišna godina,od sreće,od straha,ne znam ni sama od čega:)))
    A preslatki su,morat ču vam staviti još koju slikicu ;)

    OdgovoriIzbriši

Hvala vam na vašim komentarima,Nina :**

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...