petak, 22. travnja 2011.

Maybelline mini colorama Electric Blue & Pupa flakie


Samo ču vam reči da  sam oduševljena sa obadva lakića Smiješak otvorenih usta  Maybelline  ima dobru pokrivnost sa samo jednim coatom,četkica je super,ne razlijeva se,a boja je prekrasna,plava sa puno srebrnog shimmera.A Pupin flakie preko toga - san snova Crveno srce Jedino nisam uspjela fotkati niti na suncu,niti u sjeni sav taj šareni shimmer,uživo puno bolje izgleda.Ukratko,ja oduševljena Smiješak otvorenih usta

P4210006 (2)

P4210010 (2)
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

Broj komentara: 7:

  1. Taj mi je Pupin flakie divan,svakom bi lakicu dodao wow efekat:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Mimi- je prekrasan je,imam osjećaj da če to biti jedini lak koji ču potrošiti do kraja :D

    Nc- hvala,draga :)

    Marina- i ja,dok nisam počela pratiti ove blogove,na noktima sam imala uglavnom neutralne boje ili french,a sada uživam u bojama ;DD

    OdgovoriIzbriši
  3. super mi je elektro-plava boja. nemam maybelinov nego neki kineski ali indentična boja i odlično ide u kombinaciji sa srebrnim.

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasna boja!!! Imam jedan p2 vrlo slican, samo mrvicu plaviji jos. :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala vam na vašim komentarima,Nina :**

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...