utorak, 22. ožujka 2011.

Spring on my nails


Konačno sunce!!!
U skladu s tim,ide i prigodna manikura SmiješakSve više i više mi se sviđaju ovi kineski lakovi,imaju dobru pigmentaciju,dosta brzo se suše,jedino miris Zbunjeni smiješak…Ali dobro,otvorim prozor i sve je ok SmiješakPonovo sam se okušala sa pečatom,i gle čuda;uspjelo mi je!Pečatirala sam sa rozim S-he 465,i završila sa quick dry top coatom od essence-a.
Jedino,nestrpljiva kakva jesam,nisam mogla dočekati da mi se lak osuši do kraja,pa sam ga “pomaknula” na par noktića,ali svejedno mi se sviđa moja proljetna manikura Smiješak otvorenih usta
Šta vi kažete?

P3220030

P3220040

P3220035

P3220034

I još za kraj,uživajte u mojoj omiljenoj proljetnoj pjesmici Smiješak s namigivanjem

Luka Nižetić-proljeće
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

Broj komentara: 5:

  1. Predobra pjesma <3 Odavno je nisam slusala...

    Noktici su divni!

    OdgovoriIzbriši
  2. oho, bling-bling manikura, nice :-)
    znam kako je teško strpit se :-p

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj umirem za ovim srebrnim kako nail crazy rece bling bling lakom:) Divno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala vam,drage moje,ja sam oduševljena,za tako malo novaca(7 kn),tako dobar lak!Tko kaže da dobro mora biti i skupo ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Very pretty and "springy"! :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala vam na vašim komentarima,Nina :**

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...