petak, 25. veljače 2011.

Proljeće

Pozdrav svima!
Trebalo mi je dosta vremena da se odlučim da napravim ovaj blog,pošto već pišem jedan koji mi oduzima dosta vremena,ali želja da podijelim sa vama svoju ovisnost je pobijedila.Nadam se da čete uživati,i unaprijed se ispričavam na slabijoj kvaliteti slika,to još nisam usavršila :)
Dakle,za ovu manikuru me inspirirala nail crazy sa svojom ljetnom manikurom,pa pošto prije ljeta dolazi proljeće,evo ga na mojim noktima.Da li vam se sviđa?



 
DSC01883
Za ovu manikuru sam koristila
Base coat-10 in 1 miracle nails –essence
lak-5 phantom-b.pretty
slićice-Kiss 3D
top coat-matt-essence


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala vam na vašim komentarima,Nina :**

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...