subota, 26. veljače 2011.

Jeans nails


Ne znam zašto,ali mene ova manikura neodoljivo podsjeća na traper,baš mi je “sportska” Smiješak s namigivanjemPečat baš ne volim,ne uspijeva mi uvijek.Sada,je li to do mene,do laka,ili nešto treće,ne znam,ali,ova mi je baš fora.Još jednom se ispričavam radi slabije kvalitete slike,a zanoktice zanemarite:D







DSC01849

base coat-essence diamond power shield
lak-essence buddy bear iz kolekcije I love Berlin(nažalost uspjela sam samo ovaj zgrabiti Tužni smiješak)
za bijeli pečat-catrice bijeli tip painter
top coat-essence matt
Malo mi je matt razmuljao bijeli pečat,pa sam morala popravljati Posramljeni smiješak
Sviđa vam se?


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala vam na vašim komentarima,Nina :**

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...